onsdag 17 mars 2021

Knopar

Jag har väldigt lätt att gå upp i saker  till över 100%. Väldigt lätt. V-Ä-L-D-I-G-T lätt.

Den här gången är det ändå lite av ett rekord för nu har jag gått upp i knoparnas underbara värld. Jag har massa rep hemma och sitter och övar. Jag kan numer göra en pålstek med en hand och med förbundna ögon.


Den här lilla rackaren är bra om du vill förankra båten ordentligt. Det är en ankarstek och den kan ju vara bra att ha i vardagen också.

Jag är ju numer slöjdlärare för er som inte visste det men där gör jag många arbetsskrivningar med bilder. Jag funderar på att göra en jefla massa instruktioner med knopar men det är ganska mycket jobb så jag får se.

Jag vet inte hur många knopar jag kan nu men det är väldigt många fler än vad jag kunde förut.

Peace out!

//FR3DDA

Inga kommentarer: