tisdag 30 november 2010

Pryltips i kylan


Det är väldigt kallt nu. Helt otroligt kallt om man är murare och ska mura en grund precis vid vattnet och hela Vänern ligger och blåser en i ansiktet. Men jag är inte bitter, absolut inte för jag har köpt en fräck grej. En bensindriven handvärmare från Zippo. Ni vet Zippo? Dom som gör fräcka tändare som alla fräcka amerikaner har. Kvalité är det som tusan. Man häller i en skvätt zippo-bensin och tänder på och sen är den varm hela dagen.
Jag beställde min från nätet men dom finns tydligen på teknikmagasinet också. När jag beställde min så trodde jag att den var stor som en zippo-tändare men den är nog dubbelt så stor.
Jag gillar inte att göra reklam för saker (iaf inte när jag inte får nåt för det) men den här är så bra så spring och köp!
/Fredda

Inga kommentarer: