torsdag 2 augusti 2012

junis Fotoström

Jag fortsätter väl på inkörd bana och presenterar juni månads Fotoström. Inga bilder har denna gång tagits bort.
Håll till godo:
Motörhead-öl


Appar som bråkar

Bildleverans. Har skippat cd-fodral till förmån för dvd-fodral

Dagens post

Himla god juice

En bok jag tänker läsa

Filmtips tror jag

Mat

Min cykel-tuta. Varför jag fotat den är oklart.

En vägg på kontoret.

Skulle försöka att köpa lika konsoller som vi redan har. Misslyckades.

Lunch på Bergviksrestaurangen ser detta ut som.

Sitter och redigerar studentbalsbilder och Instagrammar antagligen om det.

Klippa och klistra

Studenter

Min dotters första skolavslutning

Gröt...

Barnen gör något...

Instagrambild på luftpistol

På väg till Gladiatorernainspelning. Denna bild twittrades till Gry Forsell. Tack Tomas!

Gladiatorerna

Ja vad säger man...

Midsommardryck.

Min skugga.

Grillade tydligen varmt

Mat (igen)

Räknaren på telefon fick spel. Nån som vart med om detta?

Nån bild jag tagit med riktiga kameran och skulle visa någon.

Macro

Ingen aning varför jag har tagit denna.

Patina

Ville säkert visa någon att jag var så tuff att jag lyssnade på Slayer.

Min son med mina arbetsglasögon. Passformen får 2/5

Köpt på Netto. Har fortfarande inte vågat öppna den.

Ett brev jag fick av min dotter.
Så var det med det!
/FR3DDA

Inga kommentarer: