torsdag 3 februari 2011

Frågor


Jag hittade de här på http://blogg.amelia.se/trktanten/ och tänkte "Visst! Vi kör!"


1) VAD JOBBAR DU MED?
Jag jobbar som murare/plattsättare. Jag har haft eget företag i sex år tillsammans med en kompis. Vi jobbade båda två på en annan murarfirma tillsammans innan vi startade eget.
Det är väldigt roligt att ha eget då man får träffa mycket folk och jag gillar ju folk.


2) HAR DU BARN?
Två stycken som faktiskt råkar vara världens bästa barn. Det är Isabelle, vår dotter som nu är 5 år och så har vi Nikki som är vår 3-åriga son.


3) FAVORITMAT?
Jag är en sucker för nachos/tacos/tortillas av alla sorter men annars är det nog en stor blodig köttbit.


4) VILKA KÄNDISAR HAR DU TRÄFFAT ?
Oj vad svårt! Jag har faktiskt åkt i en bil som Carlos Sainz körde. Annars har jag nog inte träffat några super-kändisar, "bara" en och annan som en del kanske känner till.


5) HAR DU NÅGRA EGENNHETER (som folk kan höja på ögonbrynet åt )
Säkert fler än jag kan komma på. Jag har få/inga tvångstankar, min frau säger att jag är för dryg. Jag kissar alltid det sista innan jag går och lägger mig, även om jag kissade för en kvart sedan och inte är det minsta kissnödig. Om någon vet någon egenhet jag har så får ni gärna säga det till mig. Jättekul ju!


6) HAR DU NÅGRA FOBIER?
Lätt! Sprutor och ormar. Ormar är inte så himla farligt men sprutor är jag inte kompis med. Annars är jag lite hundrädd och gillar inte att gå till tandläkaren.


7) HAR DU NÅGOT SMULTRONTÄLLE DU GÄRNA ÅKER TILL ?
Gotland. Annars trivs jag väldigt bra hemma.


8) HAR DU GJORT BORT DIG REJÄLT NÅGON GÅNG?
Jag pratar ganska mycket så det blir att jag gör bort mig rätt ofta men rejält? Njaa.


9) HAR DU HUSDJUR?
1 hund och två katter.


10) FAVORIT PROGRAM PÅ TV
Har väldigt svårt att låta bli att titta på Criminal Minds.


11) FAVORIT FILM
Någon gammal kultfilm skulle jag tro, Gudfadern eller Scarface kanske. Taxidriver är ju bra som faan också... äh jag tar dom tre.


12) FAVORITLÅT
All time favourite får nog bli Sweet Child O´Mine med Guns N´ Roses.


Nu vet ni!
/Fredda

2 kommentarer:

Tråktanten sa...

Kul att du tog över den! Har jag förresten skrivit hur fina bilder du har lagt upp här? Du är duktig på foto.

Fredda sa...

Tack för frågorna och tack snälla för berömmet!