fredag 4 februari 2011

Lite nervös nu

Jag är lite av en expert på att jaga upp mig själv. Imorn ska jag på Svenska Rhodesian Ridgeback Sällskapets årsmöte där jag evemtuellt ska väljas in i styrelsen, om jag vill och om dom vill helt enkelt.
Jag har aldrig varit på ett årsmöte så nu börjar tankarna spöka. För det första har jag ingen aning om vart jag ska. Någonstans i Örebro, jag har en adress så det kanske löser sig men ändå! Sen vet jag inte hur det fungerar på ett årsmöte, måste man räcka upp handen om man vill säga nåt eller?
Sen det här med kläder. Ska jag har på mig kläder av funktions typ som signalerar "hej-jag-är-en-hundmänniska" eller ska jag ha på mig lite flottare kläder som signalerar "hej-jag-heter-Fredrik-och-jag-är-van-att-gå-på-årsmöten"?
Och som vanligt så är det inte killen i filmen som har skrivit brevet.
/Fredda

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj! Tack för det berömmet. Det värmde!/Theres