fredag 4 februari 2011

Fredagsmys!

Idag har jag hämtat två supermysiga barn dagis. Dom var så mysiga så att jag blev kvar i en halvtimme på dagis och bara satt med och myste. Sen när vi kom hem så var det matlagning på schemat och Nikki var inte det minsta intresserad av att vara med så han lekte på sitt rum. Isabelle däremot tyckte att det var kanon att hjälpa farsan i köket och farsan tyckte att det var kanon att Isabelle hjälpte till.
Lite billigt vin till maten. Det var ju trots allt "bara" lasagne som skulle inmundigas.

Isabelle dukade på nåt special sätt som jag inte förstod men det vart fint.

Lasagne som är lite av min paradgren men jag backade lite på vitlöken då jag ska på ett styrelsemöte imorgon.
När man dessutom får hjälp med disken då vet man att man är lyckligt lottad.

Klart!
/Fredda

Inga kommentarer: