torsdag 24 februari 2011

Jodå...

...nu är jag här igen. Jag bara testade er lite om ni skulle sakna mig om jag försvann. Alla saknade mig men var för blyga för att erkänna det men idag fick jag en kommentar som uppmanade mig att åter träda fram.
Jag har fortfarande ca 100 besökare per dag eller som Sverigedemokraterna säger: ca 40.000 miljarder besökare.
Vad jag har gjort sen sist? Jo det ska jag berätta! Jag har faktiskt gjort en hel del spännande saker, jag har tex. äntligen avslutat min första roman. Jag har fått bra recensioner på min nysläppta singel. Jag har spenderat 3 år med att hjälpa brasilianska gatubarn. Jag har uppfunnit en liten manick som gör att alla håller sams, inklusive mina två barn, och för den har jag mottagit Nobels Fredspris. Jag har också levt ett vanligt, men ganska hektiskt, Svensson-liv.
Nej det där var ju inte helt sant. En utav dom är sant, vilket får ni lista ut själva.
Jag tänkte ge er ett löfte, jag lovar att INTE se på SVensk Maffia ikväll. Vilket skitprogram!
//Fredda

Inga kommentarer: