fredag 19 mars 2021

Instruktioner till knopar

 Som ni kanske såg HÄR så är ju min nyaste hobby knopar. Knutar på ett rep helt enkelt.

I mitt jobb skapar jag mycket arbetsbeskrivningar för att få eleverna att förstå vad vi ska jag göra. Många har lättare att förstå en beskrivning så än att förstå en muntlig sådan. Nu fungerar jag på att göra detta med knopar och sedan lägga ut dem på nätet. Dels tycker jag att det är kul att göra dem och sen är det ju kul om det kan hjälpa någon. Om nu någon vill ha hjälp med detta. Inte den fränaste hobbyn kanske...

Jag får se, det kommer att ta en hel del tid och allt det här finns ju redan på nätet. Men det är ju kul också. Och det finns ju inga på nätet som jag har gjort. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att göra det.

Frågan är bara när...

/FR3DDA

Inga kommentarer: