tisdag 11 januari 2011

Åhh vilken dag!

Vilken underbar dag! Jag började dagen med att vakna lite innan klockan efter att ha sovit kanon hela natten. Lite lätt träningsvärk efter gårdagens badminton. Bara skönt med lite träningsvärk så att man ständigt blir påmind om att man faktiskt har varit duktig och tagit sig iväg och tränat.
På jobbet gick det kanon. Vi rev ut badrum. Inget lätt eller speciellt kul jobb men det rullade på. Vi lyckades också ta in en man på ett jobb som vi inte riktigt hann med. Skönt när det löser sig.
Nu ska jag strax hämta mina barn på dagis och det ser jag fram emot. Vi har börjat med en ny aktivitet där jag, Nikki och Isabelle ritar tillsammans på en stor teckning. Det är riktigt kul att höra historierna om det dom ritar. Det får bli en teckning idag.
Sen ikväll som avslutning på denna dag så ska det inmundigas en flaska Motörhead Shiraz, som jag tipsade om HÄR och till ska det ses Lemmy the Movie.
Hoppas på fler dagar som den här.
/Fredda

Inga kommentarer: