torsdag 13 januari 2011

Ökad statistik

Det här inlägget kommer att öka min besökarstatistik på bloggen. Jag brydde mig förr om statistik men det gör jag inte längre. Visst kan man se att det man skriver är bra på antalet besök men skitsamma egentligen.
Jaja tillbaka till min ökade statistik. Jag skriver helt enkelt lite om en av de större flugorna som är populära just nu, LCHF. Sådär nu hittar man det här inlägget om man googlar LCHF eller LCHF-recept.
Som ni ser behöver jag inte ens skriva något om LCHF och det är ju bra för då skulle jag bara skriva om hur ohälsosamt det är med folk som vill gå ner i vikt men dom vill inte motionera. Men det ska jag inte skriva.
Jag ska nog leta upp en lista med de mest använda sökorden på google så att jag kan slänga in lite sådana i varje blogginlägg. Då skulle jag säkert öka mina läsare från 3 till 5 ungefär.
/Fredda

1 kommentar:

Tompa sa...

naken, porr och annat sådant...liten nakenbilder?! kanske