torsdag 6 januari 2011

Fåglarna

Jag tycker att det här med fåglar som är döda är jäkligt äckligt. Dels för att fåglar är de enda djur jag aldrig skulle peta på för dom är så vidriga men dels för att det känns som att något händer. Jag har varit väldigt insnöad på det här med Mayaindiandernas tideräkning som inte säger något bra om 2012-12-23, läste allt om detta så det känns lugnt.
Men döda fåglar från himlen har jag inte läst någonting om så jag känner mig väldigt oförberedd. Snart kanske någon båt hittar en jäkla massa torskar som ligger upp och ner och flyter på ytan. Om det händer så kom ihåg vart ni läste det först! Tur för mänskligheten men tråkigt för fåglarna i Falkenberg att dom hade blivit dödade av en lastbil eller vad det nu var.
Nej alla måste skärpa sig nu annars är det snart slut!
Var snälla mot varandra och källsortera.
/Fredda
KÄLLA

Inga kommentarer: