torsdag 16 januari 2014

Tusendels sekund

Det blir inte mycket bloggat nuförtiden märker jag. Det finns en anledning och den anledningen är att det bara finns 24 timmar på ett dygn. Om man nu inte använder sig av termen "soldygn" då detta är något längre, nämligen 24 timmar och en tusendels sekund (wikipedia-länk).
Jag har nog också en gräns för hur många ord jag kan stapla efter varandra, på ett dygn, och ändå få någon sorts sammanhang i det hela.
Jag har nämligen påbörjat ett projekt där jag sammanställer mina tankar, funderingar, dagboksanteckningar och annat till en längre text. Vem vet om det blir en bok, en fil som kommer att hamna bland gömmorna i min dator eller om det helt enkelt åker i den virtuella papperskorgen i min gamla dator.
Jag har nu skrivit en inledning och en epilog så nu är det bara själva innehållet som saknas.
/FR3DDA

Inga kommentarer: