fredag 31 december 2010

Äntligen lappar i tvättstugan!

Kan nån ringa David Batra för jag har äntligen en granne som skriver lappar i tvättstugan!!!
I och för sig är det någon som har blivit bestulen men jag känner mig ändå lycklig, nästan som lite berusad. Jag vet inte vilket som är roligast, folk som lägger kraft på att skriva en insändare eller en lapp i tvättstugan.
Det som är extra roligt med det här är ju att någon sorts släkting har gått in efteråt och skrivit han också. Liksom för att lägga lite extra kraft bakom.
Första lappen:
Andra lappen (som "nån" *blink-blink* har skrivit ett svar på):

Titta på den andra lappen. Hur arg han har varit när han har tejpat. Han har tejpat i stort vredesmod.
Men en fråga kvarstår: Varför hade någon en blombukett stående i tvättstugan?
/Fredda

3 kommentarer:

Kristina Öijeberg sa...

Haha! Klockrent.

Thomas sa...

Varför i hela friden har man en blomma i tvättstugan? Hoppas det blir en fortsättning, gärna en följetong i många delar, ungefär som lost eller prison break...

Fredda sa...

Haha som Prison Break fast med lappar i en tvättstuga! Ja ingen skulle bli gladare än jag om detta fortsatte. Jag håller utkik det lovar jag.