tisdag 28 december 2010

Idol-Geir har legat i

Enligt den HÄR artikeln i Aftonbladet har han barn i större delen av Europa och plågas av sitt dåliga samvete så här runt jul.
Är det honom det är synd om eller är det barnen? Barnen borde få en artikel i Aftonbladet där dom får berätta om sin uppväxt med en pappa som aldrig var där eller om syskon som dom har runt i världen men aldrig får träffa.
Givetvis har jag inte alla fakta i Geirs liv men var det inte väldigt obetänksamt att skaffa barn på det här viset, Geir?
Jag har två barn och efter det andra var fött så frågade jag på vårdcentralen efter en sterilisering. Det skulle inte komma på tal för jag var för ung, jag ville verkligen göra det men jag skulle inte få göra det utan massa bråk och tjat pga min ålder. Nu är jag äldre så nu kanske jag skulle få göra det, kanske dags att ta kontakt med dem igen. Även om min frau och jag gick isär, vilket inte kommer att ske, så skulle jag inte vilja ha barn med någon annan. Det kan du ju inte bestämma dig för nu, säger säkert en del. Du vet inte hur du känner då, säger andra. Jo det vet jag, säger jag. Jag vill inte ha fler barn punkt. Jag vill absolut inte ha barn med någon annan än min frau.
Det passar kanske andra att ha barn så men det passar inte mig. Sen så har jag de bästa barnen i världen så det vore synd att skaffa fler =)
/Fredda

Inga kommentarer: