lördag 25 december 2010

Juldagsrecension

Ja det börjar väl likna Schulmans recenserande men jag kommer inom kort att sluta med detta. Juldagen har vart hur bra som helst. Jäklar vad jag gillar julen hårt nuförtiden. Jag gick upp knaster-tidigt då barnen liksom vaknade med full fart. Det var väl julklapparna som drog så vi gick upp och jag gjorde kaffe. Jag gjorde mycket kaffe. Och jag drack mycket kaffe. Jag skrev lite på min plats tätt inpå den tända julgranen. Barnen lekte. Barnen höll sams. Till slut satt jag bara där, bredvid granen, och log. Julen är så jäkla bra när man bara är, när man ställt alla krav och all stress åt sidan.
Efter frukost tog jag en mastodontpromenad med hunden. Visst är det kallt ute men va skönt det är ändå!
Eftermiddagen har bestått av fingerfärg och lördagsgodis, inte tillsammans och fingerfärgen borde nog kallas helkroppsfärg men nu är alla rena och fina igen så ha en god fortsättning!
/Fredda

Inga kommentarer: