måndag 15 april 2013

Personligt rekord idag.

Jag har legat lite lågt förra veckan, därav min dåliga närvaro på bloggen. Sprang endast 15 kilometer på hela veckan. Det kan vara anledningen till att det kändes så lätt idag.
Om man vill så kikar man på dagens löprunda HÄR, annars så kan jag berätta att jag sprang min fyra kilometersrunda med en kilometertid på 5.06min. Personligt rekord om man bara räknar med tider från att jag blivit 30 år gammal.
Målet är att springa under 5 min/km på Karlstads Stadslopp, jag tror att det är den 15e juni. Alltså under 50 minuter på 10 kilometer som Stadsloppet är. Det känns jäkligt långt bort men jag satsar stenhårt på det!
Det som känns surt är en förkylning i familjen som börjar kännas i min kropp också. Lite kli i halsen idag men det märks väl vad som händer.
/FR3DDA

Inga kommentarer: