lördag 19 januari 2013

Bloggrekommendation

Det är nog inte så ofta jag rekommenderar andra bloggar men det tänkte jag göra idag. Kanske fler gånger framöver också.

Fredrik Backmans blogg som ni hittar HÄR är kul. Letar ni überpersonliga bloggar så kanske inte denna är rätt men vill ni bli underhållna och kanske till och med skratta högt någon gång så fungerar denna i alla fall för mig.

Fredrik har skrivit boken En man som heter Ove. Jag läser den nu och är en bra bit på väg och älskar den. Skrattar högt. Då vet man att en bok är kul.

Häromdagen läste jag att något bolag köpt filmrättigheterna till boken så det kan ju bli kul om en massa år.

När jag tänker på det så ska jag nog lägga ut hela min Google Reader lista här på bloggen någon dag. Även de jag skäms över att jag följer. Det finns ett par sådana kan jag säga.

/FR3DDA

Inga kommentarer: