fredag 11 januari 2013

Värmlands Museum

För några dagar sedan så frågade jag Nikki vad vi skulle göra när Isabelle var i skolan på fredag när han och jag var lediga. Han svarade att han ville åka buss. Kanon, tänkte jag och såg chansen att äntligen få se Mats Bäckers utställning Raw Power på Värmlands Museum. Utställningen Familjeliv var jag också väldigt sugen på.
Sagt och gjort, när Isabelle var lämnad på skolan så drog vi till närmaste busshållplats och hoppade på. Jag vet faktiskt inte när jag åkte buss senast. Pinsamt! Det är ju jättebekvämt och enkelt att åka buss.
Värmlands Museum är ju en pärla! Jättekul med ett museum som tar foto på så stort allvar.
Negativslussen

Familjeliv, av Benjamin Goss och Kardemark

Nikki och Keith Richards på utställningen Raw Power med Mats Bäcker.

Nikki dansar till discot i Green City. Värmlands Museum är grymt för barn!

Raw Power av Mats Bäcker, en sjukt bra utställning.

Det var lång kö till discot i Green City.

Nikki och hans tjejer.

Jag fattar inte varför jag inte åker mer buss men det ska det bli ändring på!
/FR3DDA

Inga kommentarer: