söndag 27 januari 2013

Vilken helg!

Ja det har inte vart många lugna stunder denna helg. Kul när det går i ett men man känner på kvällen när man sätter sig att det vart långa dagar.
Igår var första barnkalaset mellan 11-13 på Kilenegården med lekar och korvgrillning. Andra kalaset var 13-15 och som tur var, rent logistiskt sett, så var det kalaset på Kilenegården med lekar och korvgrillning. Jättekul var det men när det var dags för tredje kalaset, som var ett vuxenkalas med mat och grejer, så kändes det att man vart utomhus och lekt i fyra timmar. Barnen hängde dock i och fyllde på med socker och hade fullt ös ända till en bit över läggdags.
Idag var det bara ett barnkalas, kändes ju hellugnt. Dock var det lite andra aktiviteter, en hundträff till exempel. Sen har jag för första gången i mitt liv spelat squash. Tyvärr spelade jag mot min lillasyster och tyvärr förlorade jag.
Nu tar jag och ger mig in i en film och en chipspåse för imorgon ska jag svettas en del på jobbet är jag rädd för.
/FR3DDA

Inga kommentarer: