tisdag 11 juni 2013

Dagen som gått

Nu sitter jag här med datorn i knät medan barnen tittar på Sommarlov. Det blev en lång dag kan man säga.


Klockan 05 ringde min väckarklocka imorse och jag snörade på mig löparskorna och körde det HÄR passet. Det slutade med att jag äntligen tog mig under 5 min/km i snitt. Det kändes väldigt bra och var ett kul kvitto på att träningen går åt rätt håll. Lite av en drömgräns kan man säga. Nu ska bara detta tempo kunna hållas på lite längre distanser, i alla fall upp till 10 km skulle jag vilja klara.

Sen fick jag ta en rejält snabb dusch för att hinna packa all mat innan det var dags att åka till jobbet.
Så här såg dagens packning ut:
Det är en del att pyssla med. En del burkar att fylla, packa, äta ur och diska. Men det är det värt.

Resterande dagen har jag monterat byggnadsställning. Jag tycker att idag har jag gjort mig förtjänt av att somna gott ikväll, rätt tidigt skulle jag tro att det blir.
/FR3DDA

Inga kommentarer: