tisdag 4 juni 2013

Kostupplägg

Jag skrev ju ett inlägg om min kost för att gå ned i vikt HÄR. Detta var ju ingen kost jag tänkte gå på någon längre stund utan mer, som jag skrev, för att chocka igång kroppen lite.
Nu har jag börjat öka näringsintaget till rimligare nivåer och ska försöka få ordning på kosten. Eftersom jag inte är någon expert på kost direkt så har en bekant erbjudit sig att hjälpa mig med ett kostschema. Daniel, som han heter, vann bodybuildingstävlingen Luciapokalen för juniorer över 80 kg förra året och satsar stenhårt inför höstens sm i Bodybuilding. Nu har han gått upp till senior också så det ska bli spännande att se hur långt detta kommer att gå.
Ja ni förstår att han vet vad han pratar om med kosten i alla fall. En kroppsbyggare som inte har koll på vad hen stoppar i sig, och vad det gör med kroppen, kommer inte så långt.
FR3DDA

Inga kommentarer: