lördag 22 juni 2013

Midsommardagen

Midsommardagen är en rätt lugn dag här. Inte för att vi på något vis festade igår utan för att det är grått och regnigt ute och jag vilar mina ben från löpning. Johanna jobbar så jag och barnen tog en tur till videoaffären och hyrde lite barnfilm och köpte lite lördagsgodis till dem.
Själv har jag precis kört ett ganska tungt styrkepass. Mina styrkepass tenderar att bli ganska tunga nuförtiden. Jag vet inte varför men jag vet att jag tycker att det är kul. Så här kul tyckte jag att det var:
Detta var alltså ett pass jag körde hemma. Hemmaträning är grejen! Jag hade gjort över med galet mycket tid om jag skulle ha åkt till ett gym idag. Fixat barnvakter och allt.
Nej ni som inte tycker att ni har tid att träna, ni har tid. Prioritera om lite och tänk till vad ni vill träna och köp sedan några få saker så är det bara att köra.
Nu ska jag peta i mig middagen som i dag ser ut så här:
Färskpotatis från igår med lite badspenat och olja och lite ryggbiff. Gott som tusan!
/FR3DDA

Inga kommentarer: