torsdag 13 juni 2013

Regn och cirkelträning

Himmel i världen vad det har regnat idag! Först nu som det slutat och jag har jobbat utomhus hela dagen.
Jag tänkte börja dagen med en löprunda men bestämde mig för att skippa det och vila ett knä som är lite ömt inför lördagens lopp. Istället tänker jag köra ett styrkepass i TRX-banden ikväll när kottarna lagt sig. Cirkelträning för mage/core står på schemat. Läs om detta HÄR.
Annars så känns det som att mitt kostupplägg fungerar fint och efter lite kontrollvägning så känns det som att det kommer att ta ungefär två kilo i veckan. Helt lagom tycker jag.
Idag när jag hämtade Isabelle på skolan så var det en mamma där som har haft barn på samma dagisavdelning och nu i skolan så jag har vart bekant med henne i ganska många år men skulle inte säga att jag känner henne. Men hon mötte mig med orden: "Men Gud vad du måste ha tränat!" Jag är väl inte direkt ytligt lagd men det är kul att få kvitton på att allt arbete men har lagt ner har gett resultat.
/FR3DDA

Inga kommentarer: