onsdag 5 juni 2013

Hinderbana

Imorse efter den sedvanliga halvmilen med hunden så gick det inte längre. Jag var tvungen att springa. Jag lovade mig själv att inte springa på hårt underlag innan Karlstads Stadslopp och bestämde att knäet skulle hålla om det fick hålla till i motionsspåret ett tag.
Jag tog ett uppvärmningsvarv i spåret på drygt 2 km i 6 min/km tempo och det var trevligt. Sen kom det otrevliga. Jag bestämde mig för att köra några varv på hinderbanan som ligger HÄR.
Det var otroligt kul men jäklar så jobbigt. 6 varv klarade jag och nästa gång ska det bli minst 8.
Otroligt bra träning är det kan jag lova.

Klassiskt under-över hinder

Rätt lätt labyrint.

Behöver ingen förklaring va?

Balans

Slalom

Klätternät

Under-över-under

Armgång
Ska jag vara helt ärlig så klarade jag bara armgången de tre första varven. Nästa gång så!
/FR3DDA

Inga kommentarer: